tirsdag 15. juli 2008

Siste Dag I Norge, På En Stund!

Da er alt pakket og klart!

Imorgen drar jeg til USA, Daytona Beach! Dette kommer til å bli spennende, og kjenner jeg meg selv så blir det ikke veldig mye søvn i natt.

Turen går med Icelandair til Reykjavik, og derifra til Orlando! Daytona Beach ligger ca 1 time østover fra Orlando.

Dette har jeg drømt om siden jeg var knøttliten, og imorgen er første skritt på vei til å bli pilot:D!

Ingen kommentarer: