Imorgen drar jeg til USA, Daytona Beach! Dette kommer til å bli spennende, og kjenner jeg meg selv så blir det ikke veldig mye søvn i natt.
Turen går med Icelandair til Reykjavik, og derifra til Orlando! Daytona Beach ligger ca 1 time østover fra Orlando.
Dette har jeg drømt om siden jeg var knøttliten, og imorgen er første skritt på vei til å bli pilot:D!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar