torsdag 2. april 2009

Instrument Rated!

Morn!

Den siste uka har vært noe travel!

På søndagen som var, 29. mars hadde jeg Stage 3! Da jeg ble satt opp måtte jeg sjekke schedulen to ganger. Stage Checkeren jeg hadde fått var instruktøren til romkameraten min! Ikke visste jeg at han hadde blitt stage checker heller. Og han er mer en kompis enn en fryktinngytende stagechecker.
Så den stagen var mer eller mindre litt merkelig, hehe. Men han greide å være "streng" for det. Han ville se om jeg kunne sakene, og det gjorde jeg da!
Så da var Stage 3 stått!

Mandag var det siste muntlig time med instruktøren min før End of Course.

Så kom End Of Course checken idag! Fikk en Stagechecker som het Keith! Veldig hyggelig og morsom kar, mye morro på den stage checken,hehe. Han var fornøyd med det han så!, og førte inn i loggboka, med Congratulations!

Så da er jeg ferdig med Instrument Rating- kurset!
Multi-Engine next!

Imorgen får jeg også besøk av en kompis, Harald Magnus. Så da har jeg tatt en uke fri, så vi kan dra litt rundt omkring og titte i Florida!

jeg har faktisk ikke vært lenger enn Ikea i Orlando siden jeg kom hit, så det skal bli gøy å få sett noe!

2 kommentarer:

bo sa...

Hei Kim Fredrik

Gratulerer med kjempe innsats. Ønsker deg og HM en fin ferie.

hilsen mam, pappa og Buster mjau

Anonym sa...

Hej Kim

Jeg vil sige tak for de fine blomster som Mor dik af dig til begravelsen i lørdags. Det var en stræng dag, men alligevel var dagen fin på den måde at al ting gik stille og roligt og det var så smukt et vejr. Det var så dejligt at din mor var hos os og det varmer så dejlig at høre at tankerne fra dig og din far er hos os sådan en dag.
Jeg skal hilse fra Jesper, Birgitte og Christine, Christine vinker til dig hvergang hun ser en enmotors fly. De bor jo lige ved flyplads Beldringe. Det er dejligt at læse hvad du bedriver tiden med og du må have det rigtig godt.

Klem fra Torben og Connie