lørdag 16. august 2008

Nye bilder!

Bilder fra flight 11.august, og fra skoledag 15. august.










1 kommentar:

Arild Kjærstad sa...

Hei L.... K..... Ser at en av gutta har fått seg fin bil.(Dodgen på parkeringsplassen). Virker som du har det fint Over there.Skal hilse fra alle på jobben.