tirsdag 4. november 2008

FAA Written

Morn=o).

Idag tok jeg FAA Written Testen. Det er en spørsmålstest med 60 spm multiple choice svar.
For å få bestått måtte du ha 70% svart riktig eller bedre, og det gikk veldig fint! Testen er den skriftlige testen du må ha bestått for å få småflysertifikatet, så nå har jeg en ting mindre å tenke på.

KimF

2 kommentarer:

bo sa...

Morn til deg også:)
Gratulerer, et skritt nærmere. Godt jobbet, Kim Fredrik
fra Mamma, Pappa og Buster

Helene sa...

Grattis. lykke til videre. jeg følger med vetu. blogg er gøy.

love from london