Morn=o).
Idag tok jeg FAA Written Testen. Det er en spørsmålstest med 60 spm multiple choice svar.
For å få bestått måtte du ha 70% svart riktig eller bedre, og det gikk veldig fint! Testen er den skriftlige testen du må ha bestått for å få småflysertifikatet, så nå har jeg en ting mindre å tenke på.
KimF
2 kommentarer:
Morn til deg også:)
Gratulerer, et skritt nærmere. Godt jobbet, Kim Fredrik
fra Mamma, Pappa og Buster
Grattis. lykke til videre. jeg følger med vetu. blogg er gøy.
love from london
Legg inn en kommentar