lørdag 18. juli 2009

1 år i USA

Kom forresten på at jeg har vært i USA nå i 1 år, for to dager siden!
Det året har gått veldig fort!

Flighten isted gikk som forventet! Litt rusten etter en lang og god ferie, men husker fortsatt hvordan man flyr, hehe. Det var godt å få flydd igjen!, Man må bare "komme seg inn i det"!

Ingen kommentarer: