torsdag 23. juli 2009

Stage 2 Multi Satisfied!!


Jeg hadde Stage 2 MultiEngine igår med Mr. Ricciardi!
Og den gikk veldig fint! Siden vi ikke fikk gjort den siste GPS 16 approachen (en presisjonsinnflygning med glidebane og guidance til rullebanen), måtte vi ta to presisjonsinnflygninger igår. To ILS 7L inn til Daytona ble det da. Tracken vår så sikkert ut som et racetrack. Den ene innflygningen gikk med to motorer, og den andre med en motor, for å simulere enginefailure.

Og imorgen skal jeg fly Cessna!, med den gamle instruktøren min, for å få leiekort så jeg kan leie meg fly hvis jeg vil, hehe.
Jacob Winche-Lanche hilser Morn morn gamle ørn!

(For de som ikke vet hvem det er trykk der --> Jacob Winche-Lanche )

Ingen kommentarer: