fredag 15. januar 2010

ATPL-innleveringer!


Da har jeg kommet ca halvveis med innleveringene mine, har levert 15 innleveringer av totalt 31.

Til nå har jeg vært igjennom fagene:
- Principles of Flight
- Aircraft General Knowledge (Systemer, Elektronikk, Instrumenter)
- Meteorology
- Og nå holder jeg på med Airlaw!

Også har jeg Mats på besøk, en kompis fra USA! Han ligger et hode foran meg, så han tar ATPL-klasserommet i Januar. Så han skal bo hos meg i ca 2 uker til!
Det klasserommet han går på nå, skal jeg starte på i April!

Her kom det hvertfall en liten oppdatering!

Ingen kommentarer: