
Da har jeg kommet ca halvveis med innleveringene mine, har levert 15 innleveringer av totalt 31.
Til nå har jeg vært igjennom fagene:
- Principles of Flight
- Aircraft General Knowledge (Systemer, Elektronikk, Instrumenter)
- Meteorology
- Og nå holder jeg på med Airlaw!
Også har jeg Mats på besøk, en kompis fra USA! Han ligger et hode foran meg, så han tar ATPL-klasserommet i Januar. Så han skal bo hos meg i ca 2 uker til!
Det klasserommet han går på nå, skal jeg starte på i April!
Her kom det hvertfall en liten oppdatering!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar