Nå har jeg blitt ferdig med Innleveringene!, endelig!
Men nå starter det virkelige hardkjøret med forberedelser til eksamen! Som heldigvis ikke er før juni!
I april starter jeg på klasseromsundervisning ved Luftfartsskolen (Ligger bak slottet). Da blir det 1 mnd med lange dager hvor vi går igjennom alle fagene før eksamen igjen!
Fagene jeg har vært igjennom:
- Principles of Flight
- Aircraft General Knowledge
- Meteorology
- Airlaw
- Navigation
- Flight Performance and Planning
- Communication
- Human Performance and Limitations
- Operational Procedures
2 kommentarer:
hei og hå!!
Ja da er det bare å krysse fingerne ti ganger hilsen Store fetter
Godt jobbet! at du har fått tid til både lekser, fotball og slalom.
Men nå blir det vel mest lekser og lite sporting en stund, med hånda i gips.....
Kos Mam og Pappa
Legg inn en kommentar