Hei!
Lenge siden jeg har skrevet her nå.
Siden nyttår har jeg jobbet som ATPL-teori Instruktør på Luftfartsskolen Torp, eller Pilot Flyskole som det heter nå. www.pilot.no
Har undervisning med en klasse på 6 stykker, som tar trafikkflygerutdanning i Norge. Såkalt Integrert utdanning. De vil på 2 år få samme sertifikat som meg, + en bachelor.
Det er både morsomt, og utfordrende å være instruktør for en klasse, hehe. Man får mange rare spørsmål fra studentene.
Jeg holder også på med å ta FI-sertifikatet, Instruktør-sertifikatet. Når jeg får ferdig det, så kan jeg forhåpentligvis også instruere i flyet, og ikke bare på bakken.
Veldig morro å sitte i høyresetet mens han som er instruktøren din skal leke en skikkelig dårlig elev som jeg må instruere. Det kan bli veldig morsomt, spesielt når han leker stokk dum!
Til nå har jeg undervist i Electrics. Neste uke skal vi over på motorer, det tror jeg blir enda mer spennende for studentene.
Hilsen Kim F.
1 kommentar:
ja fetter jeg bøyer meg i støvet for deg ,regner med at man kanskje blir bedt med på en flytur snart hehe hilsen Fetter Rune
Legg inn en kommentar