mandag 27. oktober 2008

CrossCountrytur KDAB-KPFR-KMLB-KDAB!


Her er noen bilder ifra Crosscountryturen min 27. okt. Daytona- Fort Pierce-Melbourne-Daytona. Film ligger også her!




Young lager flightplan, og forbereder seg til
stage 2 flight! Prit sitter og gjør weight and balance!
Jeg filmet litt fra flyturen også! Så da kan dere se hvordan jeg har det når jeg flyr!=o)

Ingen kommentarer: