Søndagen som var bestemte gutta fra #2309 seg for å dra til Ikea i Orlando. Hovedgrunnen var for å spise en skandinavisk middag! Det ble kjöttbullar, potetstappe og tyttebærsyltetøy! Are er han i blå tskjorte, og Per Kristian han til høyre!
Til Ikea for å spise Svenske kjøttboller... Jeg synes dere var var flinke som klekket ut den ideen og det ser jo litt godt ut.... Men har forstått at dere savner norsk mat, kanskje vi skal sende noe? Mam
3 kommentarer:
Til Ikea for å spise Svenske kjøttboller...
Jeg synes dere var var flinke som klekket ut den ideen og det ser jo litt godt ut....
Men har forstått at dere savner norsk mat, kanskje vi skal sende noe?
Mam
Hehe, jeg sier det igjen, bare å si i fra, så er en deilig pakke (norsk) feltrasjon med lapskaus på vei. ;)
Hehe, takk for tilbudet! jeg skal tenke på det, hehe!
Legg inn en kommentar